Supermango i Superbrisbane

Åh vi har haft en så bra vistelse i Brisbane och vi har massa bilder men har tyvärr haft sämst internet... Nu är vi i Surfers Paradise som enbart är en timme från Brisbane så det var en miniresa idag! I alla fall Brisbane var väldigt mysigt, första storstaden så det blev en hel del shopping, god mat och utgång! Dessutom hade vi en kulturdag då vi vandrade runt i Art District och kände oss otroligt kulturella (bilder kommer såklart). Wifit är rätt kasst här med men det är i alla fall gratis så vi kommer försöka blogg mer de kommande dagarn så ni få se bilder.
 
Haha, asså idag när vi kom till vårt hostel här i Surfers fick vi en smärre chock... Stökigaste äckligaste rummet vi någonsin sett. Låg skräp, mat och kläder överallt. Visar sig vara fyra fransmän som väldigt stressat städade upp lite (med betoning på lite) när de insåg att vi var där haha, asså jag trodde vi var stökiga men det är vi definitivt inte i jämförelse. (Tänk mitt rum som värst gånger 3 för er som vet).
 
Updates coming soon.
 
xx 
 
Allmänt | |
#1 - - Moster:

Håll ordning på stökiga fransmän, lär dom lite engelska också, dom brukar vara dåliga på det... Modefråga: jag har fått ett par skitsnygga, tajta byxor som så klart är för långa. Så jag viker in dom, men ska jag tänka långt eller kort? Svara om du hinner och vill... Jag kan vända mig till en annan mode-guru, och du kan ta en extra promenad i djungeln och strunta i allt som är ytligt! Njut av livet!

#2 - - Annika Hagberg:

Hej på er! Fina bilder på er! Min lilla hippie-Malin!
Ha det så skönt nu!!! Puss på er

Upp